ד"ר בוצר עובד עם קופת חולים מאוחדת כאורטופד יועץ למפרקי ירך ברך וכתף החל משנת 2013. בעבר עבד בסניפים של הקופה – בקדימה, באם המושבות בפתח תקווה, בקרית השרון בנתניה וביהוד. כיום ד"ר בוצר מקבל מבוטחים של מאוחדת במרפאתו ברמת אביב. ד"ר בוצר נחשב לאחר מהאורטופדים המובילים בקופה ומקבל הפניות רבות מאורטופדים אחרים, מרופאי משפחה ומפיזיותרפיסים.

יעוץ במרפאה

עלות ביקור – כרופא יועץ של הקופה עלות הביקור אצל רופא מומחה, נכון לכתיבת שורות אלו, היא 200ש"ח .
קביעת תור לד"ר בוצר נעשית בטלפון 03-5505021 או בלחיצה על כפתור "קבע תור" למטה מימין.
תור דחוף – במידת הצורך יש להשאיר הודעה במענה הקולי בטלפון 03-5505021 או לשלוח פקס לטלפון 03-5505135.

למרות שד"ר בוצר משמש כרופא חיצוני של קופת חולים מאוחדת, ההפניות אותן הוא מפיק לבדיקות שונות כגון בדיקות MRI, צילומים שונים, הפניות לפייזותרפיה, מרשמים לתרופות וכו' מקבלים אישור בקלות בקופה. עם המרשמים לתרופות ניתן לפנות לבתי המרקחת שבסניף ולקבל את התרופות במחיר קופה מסובסד גם ללא מעבר דרך רופא המשפחה.

לאחר ביצוע של בדיקת ההדמיה, יש לבקש מקופת החולים או בית החולים בו בוצעה ההדמיה דיסק עם קבצי ההדמיה ופיענוח רשמי של הבדיקה. לד"ר בוצר כרופא חיצוני של הקופה אין גישה לצילומים או לפיענוח של הבדיקות.

ניתוחים

ד"ר בוצר מנתח בבית החולים רמב"ם שבחיפה במסגרת הציבורית. מבוטחי מאוחדת שיא ומאוחדת עדיף יכולים לבצע ניתוחים גם באופן פרטי. עלות הניתוחים משתנה לפי סוג הניתוח והמרכז הרפואי בו מתבצע הניתוח. ניתן למצא את כל העלויות באתר של מאוחדת. לפי חוק ההסדרים החדש, ההשתתפות העצמית כוללת את כל המשתלים והאביזרים בהם משתמשים במהלך הניתוח. קביעת התור לניתוח נעשית מול מזכירות המרפאה של ד"ר בוצר.

קראו עוד על  אורטופד מומחה מנתח לשימור מפרקים - הראל , מגדל, כלל, הפניקס

במידה ונמצא שיש צורך בניתוח יש לפנות עם סיכום הביקור מהמרפאה של ד"ר בוצר למרפאה של קופת החולים על מנת לקבל אישור לניתוח והתחיבות כפולה (שני טפסי 17), אחד בעבור ד"ר בוצר ואחד בעבור המרכז הרפואי שבו יבוצע הניתוח.

הסדר דומה קיים גם לחברי קופת חולים מכבי, מבוטחים של קופות חולים אחרות יכולים להתקבל באופן פרטי עם קבלת הזחזר מחברות הביטוח הפרטי.